Sabtu, 21 Disember 2013

lulus....

assalamualaikum semua...
hari ni just nak bagitau yang aku lulus ujian undan-undang jalan raya a.k.a orang selalu cakap ujian komputer gitu..nasib baik lulus..mase sebelum jawab tu, ada la yang cakap soalan tu susah la..pc number 8 soalan die senang, pc number 10 lak soalan susah (gaye cakap macam die da try jawab kat semua pc tu lak aku tengok), ape yang bace x keluar dalam soalan la.itu la, ini la, macam2 komen aku dengar. bile da habis jawab ujian lak, yang lulus tu kompem2 muke happy, senyum sampai ke gusi gitu.yang x lulus lak, kene buat balik lain kali. nasib badan. kepada yang lulus, kite geng, alhamdulillah. untuk yang x berjaya kali ni, leklu mase banyak lagi, buat se cool yang boleh. jangan bekerut muke tuh. selawat bebanyak kalau x ingat..(macam ummi dengan abah aku pesan)

lepas tu, aku ade jumpe  kawan aku mase tadika dulu. kire dah 11 tahun la kite orang x jumpe. muke pun da lain. just dapat cam sikit je. tegur die pun, tego gitu2 jele. senyum, tanya lulus ke x, duduk mane, sekolah mane dengan bende2 lain lagi la. last2 die yang cakap yang aku dulu satu tadika dengan die. tadika tu name die Tadika Tasfah. pastu pandang la muke die, nak bandingkan dengan geng mase tadika dulu, tapi kabur2 sikit la, muke masing2 da nak matured kan. orang nak membesar la katekan.

name die Farah Najwa. name cantik macam tuan die. papepun minggu depan kite orang jumpe semula, nak belajar motor dengan kerete. nasib baik tarikh kita orang same, bole jumpe die lagi kan.

kepada Shahindah dan Husna,untung la kapel dua orang. dah x jadi triple macam mase pergi kelas kpp dulu. aku jugak yang terkeluar. goodluck untuk korang. jangan dilupekan aku yang telah terkeluar ini ye.

***kesian kat blog nieh. da lame terbiar. bukan sengaja, tapi spm punye pasal, kene la tinggalkan kejap. tapi sekarang aspiyem sudah habis, bole la bukak2 blog ni balek.

bye semua, assalamualaikum.

Tiada ulasan: